Selasa, 28 Julai 2009

♥ alm0nd l0nd0n ♥



alm0nd l0Nd0n....sapEr naK OdER....Badam 1 bIji kAt DALm...BuKan SeParUh JeR k.. ThEn K0K0 dicElUp....BuKan TuANg KAt AtAS jEr.....SePeRtI gAmB0R tErTeRe..Tu TaUn LePas nYeR...tauN nIe TaK wAt AgIE.....100 bJi Rm 40.00 JeR..nAK OdEr EmAiL dEN k...... GeReNtI s0dAp......SeBaB DeR aIr TaNgAn DeN...... sElAmAt OdEr.. :) HiKhIkHiK....


Rabu, 22 Julai 2009

♥ buah haty saya ♥

video

k0mPaNg dIpAlU..

pEnGaNtIn BaRu..

DuDuK bErSaNdInG..

tErSiPu MaLu..

D0A DiP0H0N..

aYaH dAn IbU..

m0gA BaHgIa..

kE aNaK cUcU...




Isnin, 20 Julai 2009

♥ buah haty saya ♥



MoHd AdAm AqAsHa N MoHd aDiB aQmAl

NuR aLeYa NaJiHa NuR aMiElA nAtAsHa NuR aLyNn NaFeSa

Mohd AlIfF nAjMi N nUr AlIsYa NaDiRa



Ini le anak -anak sedare den... penawar hati menglipur lara... 7 orang taw... alif najmi, aleya najiha, aliesya nadira, amiela natasha, alynn nafesa, adam aqasha n new born adib aqmal..cyunk nyer kat d0rang nie..tak tau nak cakap cam ner..hik!!hik!! kalu d0rang balik kampung..meriah rumah...cam nak pecah ngan macam2 telatah..rindu sangat kat d0rang...
acu cyunk kam0 sumer....



- HaLaMaN IsTaNa DeN =) -


disini aku membesar bukan dari 23 tahun yg lalu.. tapi 7 tahun yg lalu.... dulu rumah aku rumah papan... tragedi 02.06.2000 satu tragedi yg perit tuk kami sekeluarga hadapi..hari ahad...time tu aku kat cc...tengah s0n0k chatting...tapi dengar bising2...aku kuar jap teng0k..bila aku teng0k bnyak asap...n api yang dah marak...datang lak dari arah kampung aku..aku tinggal gitu jer cc tu..bay0r p0n tak...waktu tu =( api dah p0n memusnahkan seluruh harta benda dalam rumah aku =( yg tinggal rangka n tangga batu jer.. sedih sangat waktu tu... tapi syukur....kami semua selamat.... setiap yg berlaku ada hikmahnya kan...... sekarang disini la aku menghabiskan sisa2 remajaku.... sampai bila tak tau ler.... =) Selagi tak jadi bini 0rang...kat sini la aku bersarang..kah!!kah!!kah!!
-hidup ini sepi tanpa mereka...hidup ini tiada makna tanpa cerita kisah tawa duka gembira bersama keluarga...hidup ini k0s0ng tanpa kasih dan belaian ikhlas mereka....ayahda bonda tercinta....mereka lah segala-galanya..mereka lah wira wirawati jiwa..meraka lah yang terindah di dunia...abadie kan hidup bersama mereka-

-ayah b0nda j0ging bersama-

~ ayahnda tersenyum mesra dihari raya ~

~ bonda kasih pada kita tiada tandinggannya ~

Mak....ayah....i l0ve u s0 much....


 
✿~✿~✿. Template Design By: SkinCorner